Starbucks Çindəki əməliyyatları üçün pay satışı da daxil olmaqla müxtəlif variantları nəzərdən keçirir. Şirkətin özəl kapital və texnologiya firmaları ilə danışıqlara başladığı və prosesin milyardlarla dollar dəyərində ola biləcəyi ifadə edilir.
ABŞ mərkəzli qəhvə nəhəngi Starbucks, Çindəki fəaliyyəti ilə bağlı strateji addım atmağa hazırlaşır. Bloomberg News məsələ ilə tanış olan mənbələrə istinadən xəbər verir ki, şirkət Çindəki əməliyyatlarındakı payların satışı da daxil olmaqla müxtəlif variantları dəyərləndirməyə başlayıb.
Mənbələrin bildirdiyinə görə, Starbucks bu həftə maliyyə məsləhətçisi vasitəsilə potensial investorlara Çindəki biznes modelinin genişləndirilməsi ilə bağlı fikirlərini soruşan məktub göndərib. Müzakirə olunan tərəflər arasında özəl kapital şirkətləri, texnologiya şirkətləri və müxtəlif investor qrupları var.
Çox milyard dollarlıq bir qiymətləndirmə ola bilər
Hələ yekun razılaşma əldə olunmasa da, müzakirə olunan mümkün əməliyyatlar Çin əməliyyatlarını bir neçə milyard dollar dəyərində qiymətləndirə bilər.
Rəqabət artır, gəlirlər təzyiq altındadır
Çin Starbucks-ın ABŞ-dan sonra ikinci ən böyük bazarıdır. Mart ayının sonuna qədər ölkədə 7750-dən çox mağazası olan şirkət ilin birinci rübündə Çindən 740 milyon dollar xalis gəlir əldə edib. Bununla belə, bu rəqəm yerli rəqib Luckin Coffee-nin eyni dövrdəki 1,2 milyard dollar gəlirindən xeyli aşağı düşüb.
Starbucks bu yaxınlarda Çindəki makroiqtisadi qeyri-müəyyənliklər və yerli markaların artan rəqabəti səbəbindən təzyiq altında olduqlarını açıqladı. Luckin Coffee və Cotti Coffee kimi şirkətlər Çin bazarında güclü alternativ kimi seçilir.