Mebel və sair inventarların satın alınması - TENDER

05.11.2020 Tender
Təşkilatın adı: "DÖVLƏT TİBBİ-SOSİAL EKSPERTİZA VƏ REABİLİTASİYA AGENTLİYİ" PUBLİK HÜQUQİ ŞƏXSİ

Təşkilat VOEN: 1003853391

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu 6-ci mkr., Mirmahmud Kazımovski küçəsi 134

Tender predmeti: Mebel və sair inventarların satın alınması

Tenderin adi: Mebel və sair inventarların satın alınması

Mebel və sair inventarların satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar
Qarderob dolabı, açıq palıd rəngdə, hündürlük 2000 mm, dərinlik 500 mm, 18 mm qalınlaşma, qapısız, rəfsiz, asılqan üçün dəmir borulu, divara montaj olan, arxalıq 3mm, (Paqon metr) Respublika ərazisində 10 m(2)
Flipchart lövhə 160 sm hündürlükdə. Flipchart kağız asmaq imkanı və həmçinin lövhə kimi də istifadə (ayaqlı) . Lövhə ölçü 70sm x 100sm nümunə : //www.ofisalemi.az/product/1295/lovhe-flipcart-70-x-100-sm-red.html Respublika ərazisində 50 ədəd
Otaqlar üçün rəfli dolab laminat materialdan, 80x25,6x160 nümunə : //www.instagram.com/p/B7tfMtigdy6/ Respublika ərazisində 5 ədəd
Jurnal masası, ayaqları xrom, üstü sərtləşdirilmiş oval şüşə, 800x600x450 şüşə, qalınlığı minimum 10 mm Respublika ərazisində 3 ədəd
Rəhbər kreslosu (fırlanan, qara rəngdə, söykənəcəyi qara setkalı, oturacağı qara parça, söykənəcəyin və hündürlüyün tənzimlənməsi mexanizmi, ayaqları xrom, 5 təkərli mexanizm) nümunə: //gardashlar.com/ru/product/a810_black_frame___black/ Respublika ərazisində 4 ədəd
Rəhbər kreslosu (fırlanan, qara rəngdə, söykənəcəyi qara setkalı, oturacağı qara parça, söykənəcəyin və hündürlüyün tənzimlənməsi mexanizmi, ayaqları plastik, 5 təkərli mexanizm nümunə : //gardashlar.com/ru/product/q-37_black_frame_black/ Respublika ərazisində 10 ədəd
İşçi masasının yanında laminat materialdan, 3 siyirməli tumba təkərli, laminat materialdan, 400x470x600 Respublika ərazisində 20 ədəd
İşçi masası, laminat materialdana açıq palıd, 18mm, 1200х600х750 nümunə : //gardashlar.com/ru/product/mebel-dlya-ofisnogo-rabotnika-forte/ Respublika ərazisində 28 ədəd
Seyf, otaq üçün Hün 475mm, Eni 380mm, Dər 350mm, Çəki 24kq. elektron sistem + açar. Nümunə : //giftshop.az/index.php?id_product=23445controller=productid_lang=6 Respublika ərazisində 10 ədəd
Xalça material 100% akril, ölçüləri 3x4 nümunə: //www.merinos.com.tr/tr/jawa Respublika ərazisində 1 ədəd
Dolab paltar üçün laminat materialdan, qalınlaşma 18 mm, 2 qapılı, 900x500x1900 açıq palıd, arxalıq 3 mm, gümüş rəngli alüminium tutacaqlar, içəridə asma çölə çıxan mexanizmlər Respublika ərazisində 2 ədəd
Masaüstü gecə lampası, Aç-qapa düyməli, yüksıklik ayarlı, hərəkətli başlıq, minimum hündürlük 58 sm. nümunə ://www.vivense.com/yonca-masa-lambasi-eskitme-ayak-opal-sari-camli-modeli.html Respublika ərazisində 20 ədəd
Divar üzləməsi laminat materialdan, tünd palıd rəngi nümunə: //dekoriko.ru/stenki/pod-televizor-v-sovremennom-stile/ Respublika ərazisində 10 m(3)
Dolab, 950x460x600, açıq palıd, laminat material, 36 mm qalınlaşma, iki qapılı, bir rəfli, gümüş rəngli alüminium tutacaqlar nümunə : //morsons.ru/product/7525/ Respublika ərazisində 1 ədəd
Jurnal masası, ayaqları xrom, üstü oval şüşə, 800x600x450 sərtləşdirilmiş şüşə, qalınlığı minimum 10 mm Respublika ərazisində 2 ədəd
Bina daxili logo, divar üstü, orq şüşə, lazer kəsimi ölçüləri 55sm x 55sm Respublika ərazisində 2 ədəd
İşçi kreslosu, fırlanan , qara rəngdə , söykənəcəyi qara setkalı, oturacağı qara parça , söykənəcəyin və hündürlüyün tənzimlənməsi mexanizmi, qolları plastik materialdan üzlənmiş ayaqları plastik 5 təkərli mexanizm Respublika ərazisində 50 ədəd
Printer dolabı, laminat materialdan, 600x550x700, açıq palıd rəngində, 18 mm qalınlaşma, arxalıq 3 mm, iki qapılı, 1 rəfli, gümüş rəngli alüminium tutacaqlar Respublika ərazisində 10 ədəd
Kitab rəfi 191sm H x 110sm W x 28sm D, ağ rəngdə nümunə ://www.pinterest.pt/pin/537898749238733158/?d=tmt=signup Respublika ərazisində 5 ədəd
Arakəsmə ikiüzlü, laminat materialdan, ağ rəngdə, 3 hissəli, 2 hissəsi 600x600x1500, 3-cü hissə, 600x600x1200, aralıq 18mm laminat material, nümunə : //www.instagram.com/p/B4-houxFs59/ Respublika ərazisində 4 ədəd
Dekor rəf laminatdan, 5 rəfli, dərinlik 180 mm, qalınlaşma 18 mm, rəng açıq palıd, orta rəflərin uzunluğu 1200 mm, 3 rəfin uzunluğu 1000 mm, 1 rəfin üzunluğu 850 mm , 1 rəfin uzunluğu 700 mm, nümunə : //www.pinterest.pt/pin/212372938658714395/?nic_v2=1a12DgVPR Respublika ərazisində 5 ədəd
Paltar asmaq üçün asılgan, döşəmə üstü, bir hissəli taxtadan (Yalnız pencək asmaq üçün) //tezbazar.az/paltar-asmaq-ucun-asilqanqiymet-sondur50-azn-137359.html Respublika ərazisində 18 ədəd
Xalça material 100% akril ölçüləri 2x3 nümunə: //www.merinos.com.tr/tr/jawa Respublika ərazisində 7 ədəd
İşçi masası, laminat materialdan açıq palıd, 18mm, 1 tumba təkərli 3 siyirtməli, metal ayaqlı, ön hissəsi yarım-bağlı (120x70), 1200х600х750 nümunə : //gardashlar.com/ru/product/mebel-dlya-ofisnogo-rabotnika-forte/ Respublika ərazisində 30 ədəd
Qarderob dolabı 2 nəfərlik 190x40x50 kodlu kilidli (SPA mərkəzlərində olan metal) Respublika ərazisində 84 ədəd
Kreslo təkərli (funksionallı: qalxıb enən, bel dəstəkli, arxalanma bucaqlı, metal ayaqlı (tökmə)) personal üçün Respublika ərazisində 100 ədəd
Kreslo setkalı : başlıqlı təkərli (funksionallı: qalxıb enən, bel dəstəkli, arxalanma bucaqlı, metal ayaqlı(tökmə), hərəkətli dirsəkaltılıqlı) personal Respublika ərazisində 85 ədəd
İclasda çıxış üçün kürsü (tribuna) - hündürlüyü1100 mm, laminat material, açıq palıd rəngində Respublika ərazisində 1 ədəd
Təmizlik arabası (çoxtəyinatlı təmizlik arabası, təkərli, su vedrələri, zibil qabı hissələri olan, nümunə: //faberkimya.az/magazin/product/favori-telezhka-uborochnaya-mnogofunktsionalnaya-ka401fb Respublika ərazisində 9 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

05.11.2020 10:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

27.11.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

07.12.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

08.12.2020 15:00

İştirak haqqı: 100 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Respublika ərazisində

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

30.12.2020-ci il tarixinədək

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Avans ödənişi 30 %

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:

Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması

Uçotda olduğu vergi orqanından alınır

İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti (2019-cu il üzrə);

2019-cu il üzrə (vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmalıdır, əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir)

İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri

İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri

Satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyətinin olması

Dövlət reyestrindən çıxarışın və vergi uçotunda olduğunu təsdiq edən sənədin surəti

Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması

Sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir (05.11.2020-ci il tarixdən sonrakı tarixdə alınmış vergi arayışı qəbul ediləcəkdir)

Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması

Zəruridir

İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı

05.11.2020-ci il tarixdən sonrakı tarixdə alınmış bank arayışı qəbul ediləcəkdir

Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi

Daxili İşlər Nazirliyindən və ya ASAN Xidmət Mərkəzlərindən məhkumluq ilə bağlı arayış alınır

Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması

zəruridir

İxtisas göstəriciləri:

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 20 bal

İşlərin icra müddəti

20

Malları 21.12.2020-ci il tarixə qədər təhvil verən iddiaçıya 20 bal veriləcəkdir. Malları 21.12.2020-ci il tarixdən sonra təhvil verən iddiaçı qiymətləndirilməyəcəkdir.

Qiymət təklifi:: 80 bal

Qiymət təklifi

80

Tender təklifində və qiymət cədvəlində işin ayrılıqda qiyməti və ümumi qiyməti göstərilməlidir. Qiymət cədvəlində göstərilən qiymətlər, bütün xərclər, o cümlədən nəqliyyat, vergi, rüsum, çatdırılma və digər xərclər nəzərə alınmaqla əsas şərtlər toplusunda göstərilən malların bütün həcmini əhatə etməklə təqdim edilməlidir. İddiaçılar tərəfindən təqdim olunan təkliflər satınalan təşkilat tərəfindən bütün bu xərclər daxil olmaqla başa düşüləcək və qiymətləndirmə buna uyğun aparılacaqdır. Tender təklifində və qiymət cədvəlində təklif olunan işlər tenderin əsas şərtlər toplusunda tələb olunan texniki xüsusiyyətlərə və parametrlərə uyğun olmalıdır.

Tender təklifinin təminatı

-

Tender təklifi ilə birlikdə tender təklifi dəyərinin 1% -i məbləğində təminat (bank zəmanəti formasında) təqdim edilməlidir (tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır).

Müqavilənin təminatı

-

Təklifin qüvvədə olma müddəti

-

Təklifin açıldığı tarixdən sonra azı 30 bank günü.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra

Camal Əhmədov

satınalma mütəxəssisi

[email protected]

(012) 5698289 (194)

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir