USD1,7000
EUR1,8634
GBP2,1133
RUB0,0208

Starbucks Türkiyə məhsulları üçün ikinci qiymət artımı

02.05.2024 İqtisadiyyat
0 0
Gəlirlərində azalma yaşayan dünyaca məşhur qəhvə şəbəkəsi Starbucks bu il ikinci dəfə məhsullarının qiymətlərini artırıb. Yeni qiymətlərə görə kiçik ölçülü (Hündür) qara filtrli qəhvə 60 lirədən (3,15 AZN) 70 lirəyə (3,68 AZN) qalxıb.

Yanvar-mart dövrü üçün gəlirlərini yaxın zamanda açıqlayan Starbucks, bu dövrdə gəlirlərinin illik bazda yüzdə 2 azalaraq təxminən 8,6 milyard dollara düşdüyünü açıqladı. Starbucks-ın mağaza satışları da 4 faiz azaldı ki, bu da 2020-ci ilin sonundan bəri ilk enişdir. Starbucks mağazalarında da trafik 6 faiz azalıb.

Filtr qəhvənin qiyməti 70 lirəyə (3,68 AZN) qalxıb

Gazete Oksijendə yer alan xəbərə görə, gəlirlərində azalma yaşayan dünyaca məşhur qəhvə şəbəkəsi bu il ikinci dəfə Türkiyədə qiymətləri artırıb.

  • Əvvəlki

    Böyük Britaniyanın planı həyata keçirilib

Digər xəbərlər

16.05.2024 İqtisadiyyat
Honda 10 trilyon yen investisiya edəcək
0 0
16.05.2024 İqtisadiyyat
Çinin qlobal ticarətə təsiri
0 0