Fransa iqtisadiyyatı, ticarət tariflərindən daha çox təzyiq vəd edən ilin əvvəlində zəif də olsa, böyüməyə qayıtdı.
Fransa Statistika İdarəsinin (Insee) verdiyi açıqlamada Ümumi Daxili Məhsul (ÜDM) mart ayına qədər olan üç ayda 0,1 faiz artaraq, əvvəlki rübdəki daralmanı tərsinə çevirdi. Bu, 0,2 faizlik genişlənmə iqtisadçılarının proqnozlaşdırdığı göstəricidən bir qədər zəif oxudu.
İxracın azalması böyüməni yavaşlatdı, bu, ABŞ firmalarının ticarət tariflərinin tətbiqi ərəfəsində ehtiyat yığdıqları üçün liderin az müvəqqəti dəstək verdiyini göstərir.
ABŞ prezidenti Donald Tramp aprelin əvvəlində Avropadan olanlar da daxil olmaqla mallara 20 faizlik yeni tariflər tətbiq etdi; lakin sonradan həmin tarifləri 90 gün müddətinə dondurdu.
Fransanın sənaye naziri Marc Ferracci xəbərdarlıq edib ki, tariflər ABŞ-ın düşmən ticarət siyasətinə ən çox məruz qalan sektorlarda işçilərin işdən çıxarılmasına səbəb ola bilər. Ferracci bu ayın əvvəlində təxminən 28,000 Fransız şirkətinin Atlantik okeanı boyunca ixrac etdiyini və ABŞ-ın aerokosmik, lüks mallar və kosmetika kimi sektorlardan Fransız mallarını aldığını söylədi. Fransanın ən böyük və simvolik şirkətlərindən biri olan lüks nəhəng LVMH, ABŞ və Çindən gələn zəif tələb səbəbindən ilin əvvəlində satışlarında azalma yaşadı.
Bu arada, Fransanın istehlak xərcləri mart ayında 1.0 faiz azalıb, bu, pandemiya istisna olmaqla, on ildən çox müddətdə ən zəif göstəricidir. Bu, daha soyuq ticarət mühitinin iqtisadi təsirindən narahat olan fransız ev təsərrüfatlarının qeyri-vacib alışlardan geri çəkildiyini göstərir. Birinci rübdə xərclər də 0,6 faiz azalıb.