USD1,7000
EUR1,8634
GBP2,1133
RUB0,0208

"Amazon" dünyanın ən bahalı brendi oldu

11.06.2019 İqtisadiyyat
0 0
"BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands"in açıqladığı növbəti renkinq "Amazon"un ötənilki lider "Google" şirkətini birinci pillədən kənarlaşdıraraq dünyanın ən bahalı brendi olduğunu göstərib.
"Kommersant.az" xəbər verir ki, son illərdə "brend-ekosistem"ə çevrilən və bazarın yeni seqmentlərində genişlənən "Amazon"un dəyəri bir il ərzində 1,5 dəfə aratarq 315 milyard dollara çatıb. "Amazon" 2018-ci ildə reytinqdə üçüncü sırada yer almışdı. Bu il sıralamada ikinci yeri yenə "Apple" (309,5 milyard dollar) tutub. "Google" (309 milyard dollar) isə üçüncü yerə düşüb. Sonrakı pillələrdə "Microsoft", "Visa", "Facebook", "Alibaba" qərarlaşıb. Qeyd edək ki, "BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands" renkinqi dünyanın ən böyük reklam şirkəti olan WPP-nin sifarişi ilə "Kantar Millward Brown" agentliyi tərəfindən tərtib edilir. Siyahı tərtib edilərkən maliyyə göstəriciləri və istehlakçı baxışlarını nəzərə alınır. Dünyanın ən bahalı brendlərinin reytinqi 2006-cı ildən bəri hər il tərtib edilir. Report
  • Əvvəlki

    Çin Afrikanın loyallığını alır

Digər xəbərlər

28.03.2024 İqtisadiyyat
Bu günə olan valyuta məzənnələri
0 0
27.03.2024 İqtisadiyyat
Apple panoramik ekranlı iPhone-u icad etdi
0 0
27.03.2024 İqtisadiyyat
Avropada qazın qiyməti yenidən bahalaşıb
0 0
27.03.2024 İqtisadiyyat
Elektron ticarətə vergilər - YOLDADIR
0 0
27.03.2024 İqtisadiyyat
Avropada saatlıq əmək xərcləri artdı
0 0
27.03.2024 İqtisadiyyat
Türkiyənin xam neft idxalı artıb
0 0