USD1,7000
EUR1,8634
GBP2,1133
RUB0,0208

Hyundai-nın marka dəyəri 18 faiz artıb

21.11.2023 İqtisadiyyat
0 0
Hyundai Motor Company, dəyərini yüzdə 18 artıraraq dünyanın ən hörmətli marka araşdırma təşkilatı olan Interbrand-da bütün diqqətləri üzərinə çəkdi. ​

Interbrand-ın 'Ən Yaxşı Qlobal Brendlər 2023' reytinqində 13 il dalbadal marka dəyərini 20,4 milyard dollara yüksəldən Hyundai, ilk 100 marka arasında 32-ci yerdə qərarlaşıb. Hyundai-nin intensiv elektrikləşdirmə hücumları və gələcək mobillik baxışı da marka dəyərinin artırılmasında mühüm meyar oldu.

Hyundai avtomobil sənayesinin elektrikləşdirmə inqilabına çevikliklə rəhbərlik etsə də, həm Amerika, həm də Avropa bazarlarında, xüsusilə də iki retro-futuristik EV, IONIQ 5 və IONIQ 6 modelləri ilə mühüm alternativ kimi seçilir.

Hyundai 2024-cü ildə daha böyük flaqman elektrik SUV modeli ilə bazar gözləntilərini qarşılayaraq bu sürəti davam etdirməyi hədəfləyir. Hyundai həmçinin Pony Coupe dizaynını və ruhunu miras qoyan N Vision 74 konsepti ilə hidrogen yüksək performanslı avtomobillər üzərində işləməyə davam edir.

  • Əvvəlki

    İqtisadiyyat OECD ərazisində 0,5 faiz artıb

Digər xəbərlər

01.12.2023 İqtisadiyyat
Sber yeni ağıllı ev cihazını təqdim etdi
0 0
01.12.2023 İqtisadiyyat
Dünyada milyarderlərin sayı kəskin artıb
0 0
01.12.2023 İqtisadiyyat
Bu günə olan valyuta məzənnələri
0 0