Apple 8-ci ildir ki, dünyanın ən qiymətli markası olaraq qalır

21.10.2020 İKT
Interbrand Corp-un 2020-ci il üçün. illik sorğusuna əsasən Apple markası səkkiz ildir ardıcıl olaraq dünyanın ən qiymətli markası olaraq qalır.

Şirkətin dəyəri keçən il 38%artaraq 323 milyard dollara yaxınlaşıb.

Amazon markası üç şirkətdən ikinci oldu. Dəyərindəki sıçrayış 60% (200,7 milyard dollara qədər) idi və bu ilki reytinqdə maksimum təşkil edib.

Microsoft dördüncü sıradan üçüncü sıraya yüksəldi (artım% 53, 166 milyard dollara).

Eyni zamanda, keçən il ikinci yeri tutan Google markası, dəyəri 1% - 165,4 milyard dollara enərək dördüncü yerə düşdü və 2012-ci ildən bəri ilk dəfə ilk 3-lükdə yer almayıb.

İlk 10-dakı digər şirkətlərin siyahısı dəyişməyib, yalnız beşinci və altıncı sıradakı şirkətlər yerlərini dəyişiblər: Samsung (% 2 artım, 62,3 milyard dollar), Coca-Cola (10% azalma, 56,9 milyard dollar), Toyota (% 8 azalaraq 51,6 milyard dollar), Mercedes-Benz (% 3 azalaraq 49,3 milyard dollar), McDonald's (% 6 azalaraq 42,8 milyard dollar), Disney (az % 8, 40,8 milyard dollara qədər).

İlk onluq ilk 100 markanın ümumi dəyərinin yarısını təşkil edir.

Bu il reytinqin yeni üzvləri Instagram (19-cu yer, 26,1 milyard dollar), YouTube (30-cu yer, 17,3 milyard dollar) və Zoom (100-cü yer, 4,48 milyard dollar) oldu.

Reytinqdəki ən əhəmiyyətli yüksəliş Spotify (keçən il 92-dən 70-ci yerə, böyümə 52% - 8.4 milyard dollara) və Netflix (65-dən 41-ə, 41% artımla) göstərilib 12,67 milyard dollara qədər). Eyni zamanda, İnstaqramın reytinqə çox yüksək bir mövqeyə malik olduğu qeyd ediib..

Tesla markası son iki ildə olmadığı siyahıya (40-cı sıra, 12,8 milyard dollar) qayıtdı.

J.P., maliyyə sənayesində ən yüksək marka dəyərinə sahibdir. Morgan (22-ci yer,% 6 artımla 20,22 milyard dollara) və American Express (23-cü yer,% 10 azalaraq 19,5 milyard dollara)çatıb.