Şinlərin satın alınması - TENDER

21.10.2020 Tender
Təşkilatın adı: "AZƏRPAMBIQ AQRAR SƏNAYE KOMPLEKSİ" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1305532271

Təşkilatın ünvanı: AZ1065 Bakı şəhəri, Yasamal r-nu,Tbilisi prospekti 35, ASK PLAZA, 3-cü mərtəbə

Tender predmeti: Şinlərin satın alınması

Tenderin adi: Şinlərin satın alınması

Şinlərin satın alınması

Başlıq

Açıqlama

Miqdar

Şin 14,9 x R38

Joon Deere Tr. (8520) ön

2

ədəd

Şin 9.00x16

Qoşqu

600

ədəd

Şin 195 R14C

Mikroavtobus (Mercedec)

4

ədəd

Şin 400/55x22,5

Kotan (kuhn)

2

ədəd

Şin 420/85R38

Joon Deere Tr 6430 arxa

6

ədəd

Şin 5.00x8 (daş)

Avtokar (Helli, Toyota)

10

ədəd

Şin 12.00x16

MTZ 80x ön

200

ədəd

Şin 11 L -15

Çizel,diski

16

ədəd

Şin 380/85R24

Joon Deere Tr 6430 ön

6

ədəd

Şin 5.00x8(kamerli)

Avtokar (Helli)

2

ədəd

Şin 6.50x10(kamerli)

Avtokar (Helli)

2

ədəd

Şin 9.00x20(260R508)

Kamaz -54115

16

ədəd

Şin 8.25R20(220R508)

QAZ 3309-362

50

ədəd

Şin225/75-15 (daş)

Avtokar

2

ədəd

Şin 6.00 x 9 (daş)

Avtokar Helli

4

ədəd

Şin 18.4x38

MTZ 1221 arxa

100

ədəd

Şin 225/60R16

Tucson

8

ədəd

Şin 185x70R16

Lada 21214 (Qazel)

114

ədəd

Şin 265/65R17

Toyota

4

ədəd

Şin 225/60R17

Tucson (NİSSAN)

20

ədəd

Şin 7.50 x16

Qoşqu (Xatunsaraylı)

14

ədəd

Şin 285/60R18

Toyota

8

ədəd

Şin 18.4-26

Qoşqu

2

ədəd

Şin 20.5x8.0-10

Will rich kultivator

12

ədəd

Şin 205/55R16

99

4

ədəd

Şin 6.5x10 (daş)

Avtokar (Toyota)

10

ədəd

Şin 205x70R16

Lada 21214

52

ədəd

Şin 205x75R15

Şevrolet

44

ədəd

Şin 205/55R16

Mercedec Benz C220

4

ədəd

Şin 13.6x38

Joon Deere Tr. (8520) ön

10

ədəd

Şin 9.00x20(traktor)

MTZ 80 ön

50

ədəd

Şin 18-19,5

JCB 160

4

ədəd

Şin 14,9 x 24

Joon Deere 9970 arxa

57

ədəd

Şin 10.0/80x12

Kotan (dönər)

1

ədəd

Şin 480 x 70R34

Joon Deere Tr. (8520,8420) ön

4

ədəd

Şin 420x70R-24

MTZ 1221 ön

100

ədəd

Şin 7.00 x 12 (daş)

Avtokar Helli

4

ədəd

Şin 175 x 70 R 13

NEXA

4

ədəd

Şin 15.5x38

MTZ 80x arxa

430

ədəd

Şin 10.00x20 (280R508)

Kamaz -5410

30

ədəd

Şin 6.5/80-15

Cansa kultivator

10

ədəd

Şin 520 x 85 R38

Joon Deere 9970 ön

8

ədəd

Şin 11.00 x 20(300R508)

Kamaz-43253 (Kran)

4

ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 34324000-4 Təkərlər, hissələri və ləvazimatları,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

28.09.2020 09:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

20.10.2020 12:03

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

28.10.2020 15:03

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

29.10.2020 12:03

İştirak haqqı: 250 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Şirvan şəhəri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

10 (on) təqvim günü

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilənin üzrə ödənişlər mallar təhvil verildikdən və təhvil-təslim aktı imzaladıqdan sonra Malgöndərənin təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında 15 (on beş) bank günündən gec olmamaq şərti ilə nağdsız hesablaşma yolu ilə aparılacaqdır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:

İddiaçının son 1 (bir) illik iş təcrübəsi, yerinə yetirdiyi işlər və müqavilələr barədə məlumatlar

ƏŞT-nin 6.1.9-cu maddəsində göstərilən cədvələ uyğun

İddiaçının İnformasiya Sistemində işçilərinin sayı barədə məlumatları əks etdirən sənəd

Arayış Dövlət Statistika Komitəsi tərəfindən alınmalıdır

Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış (2020-ci ili əhatə etməli);

Müvafiq Vergi orqanı tərəfindən iyun ayından sonra alınması tələb olunur.

Nizamnamə

Bütün redaksiyalar ilə birgə

Rekvizitlər

scan versiyası

İddiaçının son 1 (bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatı

müvafiq vergi departamenti tərəfindən təsdiq olunmuş

Mənşə ölkəsini (mənşə sertifikatı) və uyğunluğu təsdiq edən sənəd

hər bir mal üçün ayrı-ayrılıqda

Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı

iyul və ya avqust ayında alınmış

İxtisas göstəriciləri:

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 0 bal

Qiymət təklifi:: 100 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti

-

Tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən azı 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır.

Müqavilənin təminatı

-

“Sifarişçi”dən müqavilənin təltif olunması haqqında bildirişi aldıqdan sonrakı 5 (beş) bank günü ərzində qalib İddiaçı əsas şərtlər toplusunun əlavəsində göstərilən forma üzrə müqavilənin 2 (iki) faizi həcmində müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatını təqdim edir.

Qiymət təklifi

100

İddiaçı tərəfindən təklif olunan qiymət, işlərin dəyərindən malların qiymətindən başqa, nəqliyyat, sığorta, vergi, gömrük rüsumları və digər xərclər nəzərə alınmaqla göstərilməlidir.

Tender təklifinin təminatı

-

İddiaçı tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 (bir) faizi miqdarında bank təminatı təqdim etməlidir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi:

30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti

Təklifin təminatı:

60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra

Sadiq Şahkərəmov

Satınalma, təchizat və logistika şöbəsinin baş mütəxəssisi

+994772771106

+994772771106

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 28.09.2020 09:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz

  • Əvvəlki

    "FINCA Azerbaijan " işçi axtarır - VAKANSİYA

Digər xəbərlər

25.11.2020 Tender
“AccessBank” tender elan edir
0 0
24.11.2020 Tender
Azərsu tender elan edir
0 0
19.11.2020 Tender
Bakı Metropoliteni tender elan edir
0 0
19.11.2020 Tender
Neft Fondu tender elan edir
0 0