Bakı Metropoliteni tender elan edir

23.09.2020 Tender
Təşkilatın adı: "Bakı Metropoliteni" Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti Təşkilat VOEN: 1402871431

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri,Nəsimi r-nu M.Rəfili 20

Tender predmeti: “Bakı Metropiliteni” QSC üçün hərəkətli hidravlik iş platformasının satınalınması

Tenderin adi: “Bakı Metropiliteni” QSC üçün hərəkətli hidravlik iş platformasının satınalınması

“Bakı Metropiliteni” QSC üçün hərəkətli hidravlik iş platformasının satınalınması

Başlıq

Açıqlama

Miqdar

Hərəkətli Hidravlik iş platforması

Hərəkətli Hidravlik iş platforması

6

ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

23.09.2020 08:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

13.10.2020 14:30

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

21.10.2020 14:30

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

22.10.2020 14:30

İştirak haqqı: 50 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı Metropoliteninin obyektləri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

01.06.2021-ci ilə qədər

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilə üzrə malların ödənişi, nəzərdə tutulduğu qaydada, faktiki olaraq onların Sifarişçiyə təhvil verildikdən sonra və “İcraçı”nın təqdim etdiyi sənədlərin yalnız əsli ( hesab-faktura, qaimə, akt və s sənədlər) əsasında Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyində tutulmuş qaydada (ən qısa müddət ərzində, lakin 15 (on beş) bank günündən gec olmamaq şərti ilə) aparılacaqdır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:

Texniki imkanlarının olması

Kadr potensialı (işçi qüvvəsi, peşəkarlığı, anbarın mövcüd olması)

Yüklülük barədə arayış (iddiaçıların hal hazırda məhkəməyə cəlb olunması, nizamnamə kapitalının girovda olması, üzrəində həbs qoyulması və digər qaydada yüklü olması,məhkəmənin qərarı ilə komersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması, həmçinin müflis elan edilməsi barədə)

Arayışın verilmə tarixi cari ay və il üçün

Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması

Arayışın verilmə tarixi cari ay və il üçün

Malın texniki sənədlərinin mövcudluğu

Malın texniki pasportu və uyğunluq sertifikatı

Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı. -son bir ilin hesabdan çıxarışı (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyət dövründəki) -maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı (Hesab qalığı cari ay göstərilməklə olmalıdır)

Arayışın verilmə tarixi cari ay və il üçün

Nizamnamə

Zəruridir

Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış

Arayışın verilmə tarixi cari ay və il üçün

İddiaçının tam adı və hüquqi statusu - Şəhadətnamə

Zəruridir

Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə - Reyesterdən çıxarış

Zəruridir

Rəhbər şəxs və ya şəxslərin təyin olunması haqqında sənəd - ƏMR

Zəruridir

Uyğunluq haqqında məlumat Əlavə No.4

Şərtlər topusu Əlavə 4 doldurub və PDF formatda yüklənməli

Bank Rekvizitləri

Zəruridir

Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti

Mənfəət vergi bəyannaməsi 2019-cu il üzrə

İxtisas göstəriciləri:

Əlavə No.4 UYĞUNLUQ HAQQINDA MƏLUMAT

Əlavə No.4 UYĞUNLUQ HAQQINDA MƏLUMAT doldurulmalıdır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 20 bal

Texniki tələblər (malların texniki göstəricilərə uyğunluğu və markası) (Əlavə 6 səh. 34)

15

Texniki tələblər (malların texniki göstəricilərə uyğunluğu və markası) (Əlavə 6 səh. 34)

Tələb olunan malların satışı üzrə iş təcrübəsi: o cümlədən: 1 ilədək – 1 bal 3 ilədək – 3 bal 5 ilədək - 5 bal

5

Tələb olunan malların satışı üzrə iş təcrübəsi: o cümlədən: 1 ilədək – 1 bal 3 ilədək – 3 bal 5 ilədək - 5 bal

Qiymət təklifi:: 80 bal

Qiymət təklifi

80

• Tender Təklifinin qiymətinə bütün vergilər (ƏDV daxil), rüsumlar və digər tələb olunan xərclər daxil olmaqla göstərilməlidir. Əks təqdirdə qiymət ƏDV-siz hesab olunacaq. • İddiaçılar tərəfindən tender təklifləri (predmetin həcmi) tam şəkildə verilməlidir. • Tender təklifinin forması (Əlavə № 8 imzalı, möhürlü) PDF formasında yüklənməlidir • Tender təklifinin qiymət cədvəli (Əlavə № 17 imzalı, möhürlü) PDF formasında yüklənməlidir. • Hüquqi və digər sənədlərin yalnız əsli, əsli olmadığı halda surəti notarial qaydada təsdiq olunmalıdır

Müqavilənin təminatı

-

Satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatının məbləği müqavilənin ümumi məbləğinin 5 faizi həcmində müəyyən olunacaq.Açıq tenderin keçirilməsi zamanı qiyməti 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən az olan satınalma müqaviləsi ilə bağlı həmin müqavilənin yerinə yetirilməsinin təminatı tələb olunmayacaq.

Təklifin qüvvədə olma müddəti

-

Təklifin güvvədə olduğu müddət: ən azı 30 bank günü (təklif zərfləri açıldıqdan sonra)

Tender təklifinin təminatı

-

Təklif təminatının tələb edilən məbləği: Tender təklifinin (ƏDV daxil) 1 % (təklifinin ümumi qiymətinin bütün vergilər, rüsümlar daxil olmaqla) Təminatın qüvvədə olma müddəti: Zərflərin açıldığı gündən ən azı 60 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır (Təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır)

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi:

30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti

Təklifin təminatı:

60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra

Rauf Yusifov

Satınalmaların təşkili və müqavilələr şöbəsinin rəisi

012-490-01-01

012-490-01-01

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 23.09.2020 08:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz