USD1,7000
EUR1,8634
GBP2,1133
RUB0,0208

Aqrar Xidmətlər Agentliyi tender elan edir

17.11.2020 Tender
0 0
Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ KƏND TƏSƏRRÜFATI NAZİRLİYİ YANINDA AQRAR XİDMƏTLƏR AGENTLİYİ

Təşkilat VOEN: 1504595531

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Nəcəf Nərimanov küçəsi 7A

Tender predmeti: Aparat üçün müxtəlif növ maşın və avadanlıqların satınalınması

Tenderin adi: Aparat üçün müxtəlif növ maşın və avadanlıqların satınalınması

Aparat üçün müxtəlif növ maşın və avadanlıqların satınalınması

Başlıq

Açıqlama

Miqdar

Şəbəkəni idarə etmə avadanlıgı router 3 x LAN 10/100/1000/ 3-illik servis paketi

Ada uyğun

1

ədəd

Smart-UPS SRT RM 3000VA 230V Rackmount

Ada uyğun

1

ədəd

Paçpanel 24 portluq (Patchpanel 24 port cat 6 e)

Ada uyğun

1

ədəd

Paçpanel 48 portluq (Patchpanel 48 port cat 6 e)

Ada uyğun

11

ədəd

24 portluq İdarəolunan kommutator "StackWise®" 24 GigE PoE/ 3-illik servis paketi

Ada uyğun

2

ədəd

24 portluq İdarəolunan kommutator 24 GigE PoE 370W /4 x 1G SFP/3-illik servis paketi

Ada uyğun

1

ədəd

48 portluq İdarəolunan kommutator 48 GigE PoE 740W/ 4 x 1G SFP/3-illik servis paketi

Ada uyğun

11

ədəd

Komunikasiya şkafı metal soyutma sistemi ilə (Rack 16 U + FAN)

Ada uyğun

3

ədəd

Komunikasiya şkafı metal (Rack 26 U)

Ada uyğun

1

ədəd

UPS 1500 W

Ada uyğun

3

ədəd

İP telefona qoşulan əlavə qurğu modulu

Ada uyğun

17

ədəd

İP telefon Xətlərin sayı-5 / PoE lisenziya 3-illik servis paketi

Ada uyğun

8

ədəd

İP telefon Xətlərin sayı-2 lisenziya 3-illik servis paketi

Ada uyğun

21

ədəd

İP telefon Xətlərin sayı-1 lisenziya 3-illik servis paketi

Ada uyğun

52

ədəd

İP telefon Xətlərin sayı-5 / PoE/ Wi-Fi (802.11n) lisenziya 3-illik servis paketi

Ada uyğun

4

ədəd

Alınmış avadanlıqların quraşdırılması

Ada uyğun

1

ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

13.11.2020 18:50

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

04.12.2020 17:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

14.12.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

15.12.2020 17:00

İştirak haqqı: 500 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

AR KTN Aqrar Xidmətlər Agentliyi

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Müqavilə üzrə görüləcək işlər müqavilə imzalandığı andan etibarən 30 (otuz) gün ərzində həyata keçirilməlidir.

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Mallar satınalan təşkilat tərəfindən qəbul edildikdən sonra 15 bank günü müddətində.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:

Nizamnamə

Təsdiqedici sənədlər təqdim edilməlidir

Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə

Təsdiqedici sənədlər təqdim edilməlidir

Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti

Təsdiqedici sənədlər təqdim edilməlidir

Rekvizitlər

Təsdiqedici sənədlər təqdim edilməlidir

Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı

Təsdiqedici sənədlər təqdim edilməlidir

Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış

Təsdiqedici sənədlər təqdim edilməlidir

Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması

Təsdiqedici sənədlər təqdim edilməlidir

İxtisas göstəriciləri:

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 40 bal

Müqavilənin yerinə yetirilməsi müddəti

20

Təsdiqedici sənədlər təqdim edilməlidir.

Təklif olunan əsas avadanlıqların satışı ilə məşğul olmaqdan ötrü (sviçlərə və ruterlərə) istehsalçının etibarnaməsinin (avtorizasiyasının) olması

5

Təsdiqedici sənədlər təqdim edilməlidir.

Müvafiq sahədə kadr potensialının olması

5

Təsdiqedici sənədlər təqdim edilməlidir.

Maliyyə imkanlarının olması

3

Təsdiqedici sənədlər təqdim edilməlidir.

Tenderin predmeti üzrə iş təcrübəsinin olması

2

Təsdiqedici sənədlər təqdim edilməlidir.

İddiaçının kvalifikasiyası (keyfiyyət menecmenti və informasiya təhlükəsizliyi üzrə beynəlxalq sertifikatlara malik olması)

5

Təsdiqedici sənədlər təqdim edilməlidir.

Qiymət təklifi:: 60 bal

Müqavilənin təminatı

-

Satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsi təminatı müqavilənin umumi məbləğinin 2 faizi həcmində müəyyən edilir.

Tender təklifinin təminatı

-

Tender təklifinin təminatı təklifin dəyərinin 1%-i həcmində olmalıdır.

Qiymət təklifi

60

Malların vahidinin qiyməti onun dəyəri ilə birlikdə bütün vergilər və s. xərcləri daxil olmaqla göstərilmişdir.

Təklifin qüvvədə olma müddəti

-

Tender təklifi zərflər açıldığı gündən ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi:

30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti

Təklifin təminatı:

60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra

Mustafa Allahverənov

Tender Komissiyasının sədr müavini

[email protected]

050-361-98-62

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 13.11.2020 18:50 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz

  • Əvvəlki

    " Baku Electronics" işçi axtarır - VAKANSİYA

Digər xəbərlər

31.08.2023 Tender
Azərsu tender elan etdi
0 0
04.08.2023 Tender
Bu agentlik tender elan etdi
5 1
03.08.2023 Tender
İcra Hakimiyyəti tender elan etdi
11 11
01.08.2023 Tender
FHN tender elan edib
15 29
24.07.2023 Tender
Mərkəzi Bank tender elan edib
29 21