Bakı Şəhər Baş Polis İdarəsi tender elan edir

12.11.2020 Tender
Təşkilatın adı: BAKI ŞƏHƏR BAŞ POLİS İDARƏSİ

Təşkilat VOEN: 1400616151

Təşkilatın ünvanı: Baki şəhəri, Y. Səfərov 45

Tender predmeti: cari təmir işləri

Tenderin adi: cari təmir işləri

cari təmir işləri

Başlıq

Açıqlama

Miqdar

Oturacaq stul təmiri

ada uyğun

536

ədəd

Divan təmiri

ada uyğun

65

ədəd

Kortoteka dolabının təmiri

ada uyğun

210

ədəd

Kabinet Dəstinin təmiri

ada uyğun

240

ədəd

Paltar Şkafının təmiri

ada uyğun

85

ədəd

Kreslo təmiri

ada uyğun

360

ədəd

Mətbəx şkafının təmiri

ada uyğun

14

ədəd

Sənəd şkafının təmiri

ada uyğun

180

ədəd

Dəftərxana dolabı təmiri

ada uyğun

60

ədəd

Yarı masaların təmiri

ada uyğun

200

ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

10.11.2020 17:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

01.12.2020 10:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

09.12.2020 10:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

10.12.2020 10:00

İştirak haqqı: 200 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Xətai rayonu, Yusif Səfərov küçəsi 27

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

ilin sonunadək

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

İşlər təhvil verildikdən sonra hissə hissə ödəniş nəzərdə tutulmuşdur

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:

Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə

Dövlət reyestrindən çıxarışın notarial qaydada təsdiq olunmuş surətinin təqdim olunması zəruridir.

Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti

Son maliyyə dövrünə aid məlumatı əks etdirməklə zəruridir.

Rekvizitlər

sənədin surəti

Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı

01.10.2020-ci il tarixindən sonra alınmaqla zəruridir

Təhlükəsizliyin təmin olunması məqsədilə iddiaçılardan qeyd olunan satınalmalarla əlaqədar (malların çatdırılması və s.) əlaqələndirici şəxslər barədə ətraflı məlumatların (şəxsiyyət vəsiqəsinin, iş yerini təsdiqləyən sənədin surətlərinin) ilkin sənədlərlə birlikdə təqdim olunması tələb olunur.

Sənədin surəti

Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması

01.10.2020-ci il tarixindən sonra alınmaqla zəruridir

Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış

01.10.2020-ci il tarixindən sonra alınmaqla zəruridir

Nizamnamə

Sənədin notarial qaydada təsdiq olunmuş surətinin təqdim olunması zəruridir

İxtisas göstəriciləri:

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 50 bal

İddiaçıların maddi-texniki imkanları (anbar və s.)

10

şərtlər toplusuna əsasən

İddiaçıların müvafiq iş və xidmətlər üzrə təcrübəsinin mövcudluğu

10

şərtlər toplusuna əsasən

Müqavilənin yerinə yetirilməsi müddəti

30

şərtlər toplusuna əsasən

Qiymət təklifi:: 50 bal

Müqavilənin təminatı

-

Müqavilə dəyəri 100 000.0 ABŞ dollarının manat ekvalentinə bərabər və ya yuxarı olarsa müqavilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunacaqdır.

Təklifin qüvvədə olma müddəti

-

Tender təklifi zərflər açıldıqdan sonra 30 bank günü qüvvədə olmalıdır

Tender təklifinin təminatı

-

Tender təklifinin 1%-i həcmində təminat tələb olunur

Qiymət təklifi

50

Qiymət təklifi bütün vergi və rüsumlar daxil olmaqla tender predmetinin tam həcmdə icrasını təmin etməlidir

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi:

30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti

Təklifin təminatı:

60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra

Rza Aslanov

Maliyyə-Plan şöbəsinin rəisi

[email protected]

(012) 493 33 61

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir