Ədliyyə Nazirliyi TENDER elan edir

19.05.2020 Tender
Təşkilatın adı: Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi

Təşkilat VOEN: 1300286111

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Az1073, İnşaatçılar prospekti 1

Tender predmeti: Ədliyyə Nazirliyinin İcra məmurlarının xüsusi fondu hesabına kompüter və digər avadanlığın satınalınması

Tenderin adi: Ədliyyə Nazirliyinin İcra məmurlarının xüsusi fondu hesabına kompüter və digər avadanlığın satınalınması

Ədliyyə Nazirliyinin İcra məmurlarının xüsusi fondu hesabına kompüter və digər avadanlığın satınalınması

Başlıq

Açıqlama

Miqdar

Microsoft Windows Pro 10 64Bit Russian 1pk DSP OEI

Əsas şərtlər toplusunun formal tələblərinə uyğun

43

ədəd

Telefon aparatı CP-7821-K9 Cisco UC Phone 7821

Əsas şərtlər toplusunun formal tələblərinə uyğun

3

ədəd

Kompüter dəsti HP 290 G3 Microtower PC Intel Core i5-9500 6C 3GHz / 8 GB DDR4 2666MHz / 1TB 7200 RPM SATA HDD / FreeDOS / One Year Warranty USB Keyboard and Mouse HP 22y Display 21.5" (54.6 cm) / TN LED Backlight / 16:9 / 1920 x 1080 (Full HD) 60 Hz / 250 cd/m² / 5 ms / VGA / DVI-D / One Year Warranty

Əsas şərtlər toplusunun formal tələblərinə uyğun

40

ədəd

Kompüter dəsti HP 290 G2 Microtower PC Intel Core i7 8700 3.20 up to 4.60 GHz / 8 GB (1 x 8) DDR4 2666 MHz / 256 GB SSD / DVD-RW / Intel UHD Graphics 630 / 10/100/1000 Mbps / 180W / FreeDOS / One Year Warranty USB Keyboard and Mouse HP 22y Display 21.5" (54.6 cm) / TN LED Backlight / 16:9 / 1920 x 1080 (Full HD) 60 Hz / 250 cd/m² / 5 ms / VGA / DVI-D / One Year Warranty

Əsas şərtlər toplusunun formal tələblərinə uyğun

2

ədəd

Notebook i7 HP ProBook 450 G6 Intel Core i7 8565U 1.80 up to 4.60 GHz / 8 GB (1 x 8) DDR4 2400 MHz / 256 GB SSD M.2 / No ODD / 15.6" (39.6 sm) / Full HD IPS (1920 x 1080) / Intel UHD Graphics 620 / 10/100/1000 Mbps / Wi-Fi / Bluetooth / Fingerprint / 3 Cell, 45Wh / 2.00 kg / FreeDOS / One Year Warranty

Əsas şərtlər toplusunun formal tələblərinə uyğun

1

ədəd

GWH12ACB-K3NNA1A/I Fairy MK Gree Kondisioner Sahə 35 m2 dək Ölçülər (iç bloku) 25.6 x 81.9 x 18.5 sm Ölçülər (çöl bloku) 54.0 х 77.6 х 32.0 sm

Əsas şərtlər toplusunun formal tələblərinə uyğun

3

ədəd

HP LaserJet Pro MFP M135a Printer A4 LaserJet / Print, Copy, Scan / 22 ppm / 600 x 600 dpi / LCD / USB 2.0 printing port / 128 MB / 60-163 g/m² / Flatbed / One Year Warranty

Əsas şərtlər toplusunun formal tələblərinə uyğun

39

ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 43329000-5 Avadanlıq dəstləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

18.05.2020 12:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

09.06.2020 10:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

18.06.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

19.06.2020 10:00

İştirak haqqı: 100 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Ədliyyə Nazirliyi anbarı

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

20-30 bank günü

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

köçürmə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:

Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış və Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması

Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə, cari tarixə məcburi dövlət sosial sığorta və işsizlikdən sığorta haqlarına və son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmamasına dair arayış

müvafiq mallar üzrə uyğunluq sertifikatları

sertifikatlar

tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi

Bankın ödəniş tapşırığı

Ərizə

tenderdə iştirak etmək üçün ərizə

Rekvizitlər

İddiaçının bank rekvizitləri

Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə

dövlət reyestrindən çıxarış, şəhadətnamə

Nizamnamə

İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi

Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması

standartlara uyğun

Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı

iddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı

Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti

mənfəət vergi bəyannaməsi

İxtisas göstəriciləri:

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 40 bal

İddiaçının maddi-texniki bazasının vəziyyətinə görə

5

sifarişi yerinə yetirməsi-yerlərə daşınma və çatdırılma imkanlarına görə 5 balla qiymətləndiriləcək

Iddiaçının işçilərinin, o cümlədən ixtisaslaşmış kadrlarının sayına görə

5

satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkar və təcrübəli işçilərin siyahısı

İddiaçının təcrübəsinə görə

5

İddiaçının təcrübəsinə görə maksimum 5 balla qiymətləndiriləcək

Malları “Əsas şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulan müddətdə təhvil verilməsinə görə

10

Təklif ediləcək ən qısa icra müddəti 10 balla qiymətləndiriləcəkdir

İddiaçının maliyyə vəziyyətinə, maliyyə resurslarının qaneedici olmasına görə

5

İddiaçılar arasında son bir illik dövriyyəsi çox olan iddiaçı 5 balla qiymətləndiriləcəkdir

İddiaçının etibarlılığına, müsabiqədə təqdim olunmuş sənədlərinin tamlığına və dürüstlüyünə görə;

10

İddiaçının təqdim etdiyi sənədlər toplusunun tam olmasına əsasan qiymətləndiriləcək

Qiymət təklifi:: 60 bal

Müqavilənin təminatı

-

Açıq tenderin keçirilməsi zamanı qiyməti 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən çox olarsa, satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatının məbləği müqavilənin ümumi məbləğinin 2-5 faizi həcmində müəyyən olunur

Təklifin qüvvədə olma müddəti

-

Təminatın qüvvədə olma müddəti 30 bank günü

Tender təklifinin təminatı

-

Satınalan təşkilat tender təklifinin təminatını tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində müəyyənləşdirir

Qiymət təklifi

60

malların (işlərin və xidmətlərin) qiymətinə onların dəyərindən başqa, digər xərclərin (nəqliyyat, sığorta xərcləri, vergilər və rüsumlar) daxil olmaqla hesablanılır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi:

30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti

Təklifin təminatı:

60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra

Sevda Eyvazova

Baş məsləhətçi (mühasib)

0124926235

0124926235

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 18.05.2020 12:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz.